<3

Hej! Internet pajade sâ jag har inte kunnat skriva, menmen... Jag fick iaf fall lâna min morbrors jobbdata:p
Idag sâ har jag varit pâ stranden med familjen och min morbrors familj:) Jag blev lite brun tror allt...
Imorgon ska jag spela tennis och syrran min har tennis match. Nu ska jag duscha av mig allt salt frân havet men jag kan inte hoppa in för att just precis nu spelas wimbeldon finalen och jag hejar sâ innerligt pâ Andy Roddick för att annars blir Roger Federer etta i världen och det vill inte jag för att jag vill att Rafael Nadal ska vara det!! Hehe, jag hatar verkligen Federer! Aja, nu ska jag nog kolla lite mer pâ lite olika bloggar eftersom jag har internet nu. De säger att internet kanske kommer tillbaks i morgon elr pâ tisdag men om det inte gör det sâ blir det inget bloggande förren pâ löradag...
Aja, ha det bra!

Pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0