Anisiktsmask:p

Har precis gjort en ansiktsmask som jag har kletat på Mimmi och Tim:) Här kommer receptet:
Avokado
Honung
Äggvita
Citron/lime (jag hade lime)

*Man mosar avokadon (helst ska den vara väldigt mogen) och stoppar den i en skål.
*Häll i flytande honung i skålen.
*Ta ut äggvit saften och häll i skålen.
*Tryck ut saften ur citronen/limen i skålen.
*Sedan silar man hela sörjan i en sil.

Och vips har man en ansiktsmask:D
Masken ska vara på tills den har stelnat. Man kan ta hur mkt av alla ingredienserna man vill (tror jag:s).
Masken hjälper till att minska porerna:)

Här kommer lite bilder på Mimmi och Tim:

Här ligger Tim med min ansiktsmask och gurkor på ögonen:p Masken ser lite konstig ut, men det är bara avokado bitarna som är stora.


Och här ligge Mimmi:)

Det var det.

Puss på er sötnosar<33

Kommentarer
Postat av: Ida

Coola masker:P

2009-07-22 @ 17:04:09
Postat av: Tanja

Haha, tack;)<3

2009-07-22 @ 19:49:32
URL: http://tanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0