Dagen...

Jaa, vad ska jag säga? Hej, hallâ, tjena, morsning, god morgon, god kväll?Inte vet jag.
Idag sâ spelade jag och Mirjam lite tennis medans mamma och pappa var hos nâgon naprapat för hans rygg... Och sen solade vi lite hemma hos mormor och för ca en halvtimme sen ât jag lunch... Buh, det gick snabbt, inte sâ väl skrivet om jag ska säga sâ... Jag har ju inte haft pâ min mobil här i Spanien sâ det ska bli kul och kolla alla sms och obesvarde samtal när jag kommer hem imorgon:p... Nu ska jag gâ ut i solen, jag mâste ju njuta av den sista värmen jag fâr. Elr det kanske är jätte fint väder i Sverige, det vet jag ju inte iof... 
Nej, nu säger jag tack och adjö för  mig...

Pussisar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0