Myspys...

Morsning! Hur mår ni? Jag mår finfin:):p
Skulle egentligen varit med Ida idag, men imorse när jag ringde och kollade hur vi skulle göra så lät hon inte så bra, här kommer samtalet:
Riiiiiing, riiiiiiing, riiiiiiiing.
I- Hallå.
T- Hej det är Tanja, har du precis vaknat?? (hon lät nyvaken)
I- Nej, du vet ju att jag hade halsfluss (stavning??) förra veckan.
T- Aah.
I- Jag har typ fått tillbaka det och jag är jätte sjuk så vi kan inte göra någonting tyvärr.
T- Neej, vad tråkigt:( Stackars dig!
I- Mm, jag vet. Det är så typiskt att jag alltid blir sjuk när vi kan träffas, för vi träffas ju nästan aldrig:(
T- Ja, jag vet...
I- Men om det är halsfluss så är jag smittfri på tisdag, om du vill träffas då?
T- Ah absoulut, vi kollar om du mår bättre då:)
I- Mm..
T- Du får krya på dig så hörs vi någon annan dag.
I- Ah, hejdå.
T- Hejdå.

Stackare... Det måste ju vara jätte jobbigt:(...
Sen ringde jag iaf några andra men de kunde inte så jag har bara varit hemma och packat upp och tagit det lugnt.

Mimmi hade en kompis här så vi skulle cykla till OKQ8 och hyra film men vi hade bara 2 hjälmar och ingen ville cykla med skridsko hjälm elr skid hjälm, så vi bestämde oss för att ta bussen. Mamma körde oss till hållplatsen men bussen hade gått 4 min innan och nästa gick 30 min senare! Så mamma körde oss till slut, schyst mamma! 

Vi hyrde varsin film. För det var 3 filmer för 99 kr i tre dygn. Så vi slog till:p
Dem här filmerna hyrde vi:

 Bedtime stories, kollade på den för en stund sedan. Den var ganska bra faktiskt. Kan rekomendera:) (Sara valde den)


College,(suddig bild, jag vet...) Har inte sett den än. (Mimmis val)

Och nu kommer vi till min. Dududu... (spänning)








Cheetah Girls one world!! Haha, lite töntig kannske, men jag ville se den:p Har inte sett den än, ska se den ikväll:)
(Suddig den oxå, jag vet jag vet...)

Det var det det, ses senare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0