REGN, REGN, REGN!!

OJ VAD DET REGNAR HÄR I SPANIEN NU!!
Aja,det är tråkigt men så är det... Hur mår ni da?Här mårs det bra:)Mimmi vann sin match idag med 6-2, 6-2, GRATTIS SYRRAN! Juste, vi fick tillbaka internetet idag:) Hade ju vart lite tråkigt annars, att inte kunna blogga menar jag...ååh, vad jag längtar efter vännerna! När jag kommer hem ska jag vara med kompisar, och en dag ska jag och bästis till spa på hasseludden! Det ska bliså kul, och skönt förstås:p... Nej, nuskajag göra något annat än Att blogga ha det bra!

Puss T

Kommentarer
Postat av: ida

heej jag intsämmer:):P:D

2009-07-08 @ 13:40:03
Postat av: Tanja

hehe...

2009-07-08 @ 17:00:55
URL: http://tanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0