Sorry, roar er med lite bilder:p

Sorry för dålig uppdatering idag. Elr egentligen så har jag ju skrivit 2 inlägg, men det var små och tråkiga inlägg.
Men jag roar er med bilder:)

Ida, jag och Elliot på pappas 40-års middag:) (jag vet att jag ser lite keff ut, men ignorera det:p)


Gruppbilden, ganska mkt folk:s elr ad säger ni??


Mamma och pappa:)


Jag när jag sjunger "you raise me up" till pappa...(vi hade ett bildspel i bakrunden som visade bilder på mig och pappa
helapappa hela låten:)


Och Mimmi rappade en egen låt till pappa:) Hon hade oxå bildspel:)


Och mamma "mimade" till: Du é min man. Man ser inte bilden så bra, men lite iaf:)


Matilda, Amanda och Ida:)

Varsågoda & hejdå!


Kommentarer
Postat av: Ida

Guud vad jag ser kort ut på sista bilden haha:)

2009-07-22 @ 17:01:42
Postat av: Tanja

Haha, jaa, de andra är lite längre, men det är inge fel att vara kort:) Puuuss

2009-07-22 @ 19:52:51
URL: http://tanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0