Stackars barn...

Hej! Hur är läget? Tänkte lägga upp en bild på Michel Jacksson, han begravdes ju igår...

Ehh, hur vill man?? Lite sötare som liten...
Varför jag skrev stackars barn var för att han hade ju 3 barn, 12:årig pojke, 11:årig flicka och 7:årig pojke. Tänk er vad jobbigt att ens pappa skulle dö!! Åh, jag tkr så synd om de...

Hehe, pappa fick ett sms av en kompis (jag kollade hans inkorg:p) och han skrev så här:
Michel Jacksson skall inte kremeras, han består av 86% plast och skall därför smältas ner till lego, så barn kan fortsätta leka med honom.

Japp Uffe! Det stämmer nog!
Jaa, vad ska jag berätta mer om da? Igår spelade jag en tennis match och vann:) Sen har jag inte gjort så mkt mer tror jag...
Nu ska jag gå och spela lite wii fit. Det är inte så bra väder så jag kan ändå inte sola:(

Puss
                      ps/ om ni undrar varför jag visste hur gammla hans barn var, var det för att jag läste tidningen efter at hade
                      dött, jag är inget Michel Jacksson fan precis...


Kommentarer
Postat av: A

TJENA TANJA

Du Michael jackson är den största artisten som någonsin funnits så snacka inte skit om honom, han har ändrat så jvla mkt i världen, plus han opererade sig PGA Hans farsa mobbade honom för hans näsa, andra gången som han opererade sig var för att han ramlade och bröt den, drf e den ful.

2009-07-11 @ 11:18:04
Postat av: Tanja

Heej, vem är A?

Jag menade inte att snacka skit om honom, han har gjort skit bra låtar! T.ex. Thriller, jag älskar den låten, och jag vet att han gjorde det för att hans pappa sa det till honom men jag tkr inte han borde ha lyssnat på honom för han var ju jätte söt innnan, jag menade inte att snacka skit...

2009-07-11 @ 12:59:49
URL: http://tanys.blogg.se/
Postat av: Robin

Nu har du chans att bli veckans blogg hos mig! :) gör steg efter steg här: http://robinjjohansson.blogg.se/2009/july/utkast-du-skriver.html

Så tävlar du om en veckas länkning i min meny.



jag har en frågestund också, passa på att fråga vad du vill! :) robinjjohansson.blogg.se



Ha de bra =)

2009-07-11 @ 13:29:22
URL: http://robinjjohansson.blogg.se/
Postat av: Anna

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt som har med skådespelarna eller filmerna och göra!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥

2009-07-11 @ 13:42:47
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0