Tjena!!

Hur mår ni? Jag mår bra, sov 11 timmar inatt, skönt!! Vet inte vad jag ska hitta på idag, ska nog bara vara hemma och mysa ute på tomten:) Kanske t.o.m åka vattenskoter, hoppas! Jag har bestämt mig för att lära mig att köra. Elr, egentligen kan jag köra den det är bara det där med att lägga till och starta som jag inte har lärt mig...
Nu kände jag för att lägga upp en liten egobild:p hihi...
ochoutfiten... Mjukisbyxor från min tennisklubb.
                                                                                                             svart linne från JC
                                                                                                             rosa t-shirt från SUNE när jag jobbade där:)
Ska nog byta kläder sen eftersom det är ganska varmt, men det var iaf morgon outfiten:p

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0