Rolig söndag!

Hej hej! Jag har haft en jätterolig söndag!

Jag vaknade typ 10 och gjorde mig i ordning och åt frukost. Klockan 11 skjussade pappa in mig till Olivia:)
Först så var vi bara hemma hos henne. Sen ville vi gå på bio... Så vi satte oss vid datorn och kollade på vilken film vi ville se. Vi valde "FAME". Helst ville vi åka till Sergels torg men de hade inte den så vi åkte till Rigoletto...
När vi skulle åka hemifrån så var det bara en kvart kvar tills filmen började så vi sprang hela vägen!
Haha, det var jättekul! Själva filmen var ganska bra:) Inte favoriten, men helt okej:P
Efter det åt vi på donken och sen åkte vi till pardansen... Det gick jättebra för mig och Oscar:D Och nu har jag ätit middag och tittat på Top model, Celia åkte ut...


Haha, Mimmi och våran spanska familjekompis:) MINIFJORTISAR!!!:P:P:P:P:P:P:P

Tanja

Kommentarer
Postat av: matilda

guuuuuuud vad söööt den lilla flickan var ;) <333

2009-11-15 @ 21:35:47
URL: http://matildamolins.blogg.se/
Postat av: Tanja

haha, jag vet!!<3

2009-11-16 @ 19:28:44
URL: http://tanys.blogg.se/
Postat av: Emma

ja hon var jätte söt<3

2009-11-18 @ 16:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0