Home from school;)!

Nu är jag hemma från skolan:) Matilda fisen fick skjuss och sedan åt hon mellis med mig och visade ett data program, Picasa 3 som hon laddade ner så nu har jag och gjort en header på typ 12 min:p Men den blev fin iaf...
Skåpen till skolan kom idag! Mitt var grått men jag ska göra det lite finare. Mitt skåp låg på övervåningen medans nästan alla andra tjejer i 6:an hade på nedervåningen. Men men, övervåningen är mkt mysigare:P
Aja, vad tkr ni om headern då? (komentera). Idag har jag match mot Betty Ålander (lika stort som ett berg:p).
Men jag ska vinna även fast hon är lika lång som Mount everest. Aja, bloggar kanske mer sen:)

Det här var dagens outfit.
Jeansleggings: Gina Tricot
Grått baslinne: H&M
Blå tröja: Cubus

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0