Måndag-21.06

Hej alla läsare! (om det finns några?)... Internet funkade fortfarande inte igår så jag kunde inte blogga, men nu kan jag det:). I fredags hade vi blockavslut på NO. Min poäng på provet blev...HEMLIGT:p .
Men jag blev godkänd iaf:DIdag började So. Vi pratade om AIDS/HIV, och jag frågade varför den första fick det.
Då svarade hon: Det vet inte jag, kan inte du kolla upp det till imorgon? Jag bara: Visst:). (med ett plast leende).
Så nu har jag kollat upp det... Jag har liksom inte tid egentligen. Efter skolan som slutade 15:50 så spelar jag tennis 2 1/2 timme. Sen har jag ätit middag, och kollat upp det här, men egentligen skulle jag duschat och packat upp väskor. Aja, det är väl sånt man gör när man går skolan:(... Aja, nu måste jag duscha. Pussis&kramiz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0