Mitt skåp+dresscode+dagen:p

Hej bloggen! Nu är jag hemma från skolan:) Efter skolan skulle  jag cykla hem min cykel som har stått på skolgården i typ 1 1/2 vecka. MEN. När jag gick ut kom jag på att jag hade glömt cykelhjälm...  Så jag cyklade hem utan och hoppades på att ingen lärare såg. Men jag kom iaf hem hel:p Jag kmr missa dansen  idag oxå:(
Jag har final i Järfälla:) Men vi har ändå inte börjat med koreografi till showen ännu, och om vi har det så får någon hjälpa mig:p
Här kmr dagens dresscode:


Vill ni se min snygga spegel som jag har gjort och satt in i skåpet? Jag skulle tro det:p

Här är hela skåpet.

 
Och här har vi lilla spegeln, skärpan blev lite konstig men ni ser lite iaf:p

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0