:):P:D:S

Det känns som om jag ber om ursäkt varje gång jag bloggar för att jag bloggar alldeles för lite... Men från och med nu får ni nöja er med ett inlägga varannan dag, ska självklart försöka göra bättre men jag brukar inte lyckas... Egentligen skulle jag sitta i en bil påväg till Järfälla tennisklubb för att spela en tennismatch. Men 10 minuter innan vi ska åka ringer de från tävlingen och säger att tjejen har blivit sjuk! Visst, skönt att jag bara kan var hemma. Men jag struntade i både tennis träningen OCH dansen bara för det. Och när de ringer började dansen 10 minuter senare och set tar typ 35 minuter att åka in så nu kmr jag missa en massa koreografi HELT i onödan! Aja, nu sitter jag bara och klagar, kanske inte så roligt för er att läsa... Men men, nu kmr det roliga/bra nyheter: IMORGON KOMMER SKÅPEN TILL SKOLAN!!! Elr de säger iaf det. De har ju sagt det förut och ingenting har kommit men igår ringde leverantörerna och sa att de skulle komma idag! Skolan beställde skåpen i början av augusti och då sa de att skåpen skulle komma vecka 38, och nu är det vecka 42 så det var ju på tiden. Jaja, här kmr en bild på moi:p


Juste, kom på att jag inte hade berättat vad jag valde för b-språk. Jag valde franska:)


Älskar dig Matilda Molin<3


Har börjat läsa andra boken, lite segare än första men ändå bra:)

Lite mixtrade bilder:p

Nu när jag inte har bloggat på så länge kändes det som om jag hade en massa grejer att säga:P

Kiss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0