Vi vann!!

Team Sthlm vann investor cup!! Så nu är vi svenska mästare i lagspel:) Jag förlorade dock min dubbel med Issa med 6-4, 6-4... Men Rebecca och Siri vann. Efter matchen fick vi prisutdelning på center courten! Men det dåliga var att lag SYD som vi mötte råkade få våra paketpriser, så vi fick inga! Bara våra pokaler... Men de sa att de skulle skicka hem till oss senare...

Efter matchen åkte jag hem och duschade och sen åkte vi till pappas kompis Salvis som precis har fått en dotter:)
Hon var jättesöt, och hette Paula. De kmr från Lettland och var här och hälsade på:). Nu är jag hemma och ska ta det lugnt. Imorgon ska jag träna och kanske göra något annat:)

VIhörs snart/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0