Tråkfrågor...

Vem ringde dig senast? mamma:)
Vad har du för bh på dig just nu? Ljusblå
Vad har du för trosor på dig just nu? röda&vita
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? Va bra!:) Mamma
Vad brukar folk få för intryck av dig? att jag är en glad och positiv tjej:)
Har du någon gång klätt dig horigt? Nej
Har folk kallat dig slampa?
Har du slagit någon riktigt hårt? Nej
Använder du parfym? oftast
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Mina långa ben tror jag...
Villka slags killar faller du för? Ödmjukam snälla ocg söta:p
Vad kollar du på först hos en kille? Kroppen och ögonen tror jag:S
Vill du ut och festa nu? Nej! Jag brukar inte festa.
Vad är klockan? 22.08
Vilken färg har din mobil? Blå
Vad ska du göra nu? Svara på frågorna och sen kolla på en tv serie.
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? Vet inte:S
Är du social? Jaa
Känner du att du orkar med en fråga till? mm...
Bara för det kmr det en fråga till: vad tänker du när du vaknar? vad är klockan?
Kan du gå ut utan smink? självklart!
Är någon kär i dig? Vet inte, ingen har sagt att de är "kära" i mig...
Är du kär i någon? Tror inte det...
Vad står det i ditt elfte sms? Har raderat min inkorg så jag har inte så många...

Tråkiga frågor men jag ville göra något. Egentligen ska jag sova nu eftersom det är skola imorgon mën det går en jättebra tv serie på tv:n så jag MÅSTE kolla:P

Pardansen var jättekul (som vanligt). Vi ska dansa vals på julshowen!

Kyss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0