Frågor :P

Hittade lite frågor..

Höger- eller vänsterhänt: Vänster ;)
Humör just nu: glad
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: leverpastej
Kläder just nu: svart linne med rosa tryck, svarta mjukisar :)
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: Kmr inte ihåg:S
Fisk eller badkruka: Både och tror jag :P
Saft eller alkohol: SAFT ALLTID!! har ALDRIG prövat alkohol!
Hur många kuddar sover du med: 4 :P
Favoritväder: Värme och sol eller snö och sol :)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, säng, mobil
Spelar du nåt instrument: lite piano och gitarr
Morgon- eller nattmänniska: haha nattmänniska lätt!
Sparare eller slösare: sparare skulle jag nog säga :P
Bästa film: Sound of music
Kommer du ihåg din första kärlek: ja det är klart:P
Älskar du henne/honom fortfarande: tycker om iaf
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet...
Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans:P
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja oftast tror jag:P
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: hehe bio tror jag, men ibland kan det vara mysigt med en promenad:P
Är du kittlig: inte så farligt, men ja, det kan man väl säga att jag är
Snarkar du? haha jag hoppas inte det :P
Stjärntecken? tvilling :D
Rädd för insekter? inte så värst
Äckligaste insekten: getingar
Bästa bok? twilight och systrar i jeans :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna flytta mig vart jag vill :D det vore najs:P
Chips, morötter eller godis? Chips elr godis tror jag :P
Pizza eller hamburgare? cheeseburgare på mcDonalds ;)
Skriver du dagbok? nja, gjorde det när jag var liten men inte så mkt längre...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror inte det, men om något, piercing i naveln.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat :P
Gungar du på stolen? Näj
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nja inte riktigt:P
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga? Jaa!
Anser du att du är stark? allting är relativt :P
Brukar du sola? Ja :)
Vad gör du om du får hicka? säger till någon att säga typ: hick en gång till och du får 3 miljoner. Och då lyckas jag inte hicka igen :P
Röker du? Nej!
Snusar du? Nej!
Använder du knark? Verkligen inte!
Kaffe, te eller inget? Te eller inget :P


Hehe hade tråkigt så hittade dom här frågorna på internet :P

Iaf, har typ packat allt till Gotland nu :)

Hörs ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0