Godnatt älsklingar!!

Ska sova tidigt idag eftersom jag inte mår så bra... Men iaf tänkte bara berätta en liten kulig grej. Det var en kille som skickade vänförfrågan till mig på facebook. och jag visste inte vem det va så jag bah (på meddelande):
Jag: Vem e du?
Han: Du dansade i forum idag va?
Jag: haha nej men jag känner dom som gjorde det.
Han: Jaha jag trodde du var en annan tjej :D hon var iaf sjukt söt! vet du vad hon heter? hon var rätt liten men dansade med dom stora.
Jag: haha folk brukar förväxla oss, julia wallensteen.
Han:Tack
Jag: Varsågod

Haha lite komiskt att han trodde jag var julia:P på vårshowen på maximteatern så fick vi spela tvillingar så det kanske inte var så konstigt :p
Varken jag elr julia tycker vi är lika varandra men aja ;)

Iaf, ska sova tidigt somsagt!


Haha ansiktsmålning!

Puss

Kommentarer
Postat av: Wendela Karlmark

du bor i ett fint hus

2012-07-25 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0