Jahopp

Idag har jag varit i skolan, wohoo :/

Nu är jag hemma en snabbis, oklockan 4 spelar mimmi singelfinal i stockholmsmästerskapen och då måste man ju heja! Och klockan 7 spelar hon dubbelfinal ;) Bra jobbat syrran! Så kommer nog hänga på klubben typ resten av dagen...:) Förhoppningsvis så är ngn tjejkompis där oxå ;) Får se om jag kanske fysar lite, men inte löpning, har ont i knärt :( iaf, onödig fakta...


Kör hårt syrran!!! <3

Här kommer lite gamla bilder, underbara tider...

Underbar bild på mimmi och hennes bästis!! Tagen när dom i i sexårs tror jag ;)


Spanska kusinen, mimmi och jag <3


Anna, mimmi, Amanda och jag var med i en golftävling och vann! :D


Älskar dig!! <3333

Nu fick några bilder att njuta av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0