Måndag

Hellu babes!

Berättar lite om gårdagen:P
Jag åkte och mötte upp Felicia vid T-centralen och vi taggade till grönan. Där stötte vi på Kyra och hennes kompis:) Har inte träffat Kyra på hela lovet så det var trevligt! Klockan 5 tog jag och F färjan över till henne. Därifrån åkte vi bakom Felicias pappa på hans motorcykel ner till deras båt, sen tog vi båten ut till Jungfrusunds marina och åt middag, mys! Efter det skjutsade Felicias föräldrar oss hem till mig:) Och sen sov F över hos mig:)

Och imorse så åkte hon hem till sig och jag åkte och tränade:P Vi skulle träffats på eftermiddagen men jag hade massa saker hemma att göra så det gick inte:(..

Iaf, imorgon ska jag träna och åka och köpa balettskor till danslägret, längtar skiiitmkt!!


Världens bästa dansgrupp!! Om lite mer än en vecka får jag träffa er alla:D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0