Rep

Hej igen!
Klockan 5 ska jag vara på base23 för att repa inför något uppträdande på Skansen :)
Men för tillfället så är jag med sveriges sjukaste kvinna, MATILDA MOLIN!! seriöst sök hjälp! :P
Skoja bara mattttti (jag vet att du hatar att kallas för det:P)
Men men, snart ska vi börja göra saften XD får se hur det smakar, jag skulle nog inte köpa den, tur att vi bara ska sälja den ;)
Iaf, vad har ni gjort hittils idag då? skola antar jag. Bara min lyxiga skola som har ledigt idag, tihi:P
Jaja, bloggar väl senare idag. Men nu måste jag nog ta det lite lugnt för ska dansa 4 timma i streck snart, men
det är ju kul! :D
Hörs later!

Wannabe barbies! ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0