Snart e sommaren slut...

Hejsan svejsan:P

Snart är sommarlovet slut!!!;(;(;(
Vill verkligen inte börja skolan igen! (men vem vill det egentligen:P?)

Iaf, så här kommer mitt schema se ut dom sista veckorna innan skolan sätter fart...

* 6/8 till typ 9/8 SM-Växjö
* 11/8 till 16/8 Gotland, dansläger
* Sen är det två dagar tills skolan börjar;(

Så ser det ut, det kommer bli awsome!
Längtar som F*N till Gotland! Har inte träffat några danskompisar på HELA lovet!!:O
Självklart ska SM bli skitkul oxå! Men jag har ju typ bott i Skåne och spelat tennistävlingar hela sommaren:P
Men som sagt, SM är ju alltid lite extra kul;D

OMG!!! Förra vintern med Kyra och Emilia!!:D minnen...


Söööööötis!!


Fiiiiiina Emilia!!

Vi hade klätt ut oss, men jag och Kyra hade inte fixat kläder, bara Emilia.
Jag: 80-talspingla
Kyra: Kontorstjej
Emilia: Diva

Haha, minnen asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0