Awesome !

Den här dagen har verkligen varit grym !
Började med att jag gick upp, fixade mig och åkte och bollade in på SALK.

Sen åkte vi till Trolbäcken där jag spelade match. Och jag vann lite otippat! :D
Torskade första 2-6, sen vann jag 7-6 och 7-6 ! Det blev 8-6 i avgörande tiebreaket!
GUMMI PÅ HÖG NIVÅ !

Och under hela matchen hade jag mina underbara vänner Wilhelmina och Valentina som stöd :)
Tack Mina för att du följde med ända från Bromma ! Och grattis Valla!

Orkar inte berätta om resten av dagen...

Ska bara vara hemma och mysa resten av dagen.
Imorgon är det skola igen. Och vi har sex och samlevnad i en hel vecka!
Naaaaajs.

Hoppas ni orkade läsa hela texten ;)


Sommaren 07 eller 08 ?

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0