Hej sötnosar

Är hos farmor o farfar nu. Har ätit en riktigt god middag och sett på "Ghost whisperer" :)
Ikväll blir det lite Idol tror jag. Mimmi är på Next Genaration, tennisläger ;) Så ska vara här ända tills hon är klar, typ runt 9-10 eller nåt sånt.
Jag har blivit en riktig no-lifer på senaste tiden känner jag. Det enda jag gör är att vara i skolan, plugga, träna, äta och sova typ. Det enda roliga är ju att träna. Men på jullovet blir det andra puckar. Då jävlar ska jag umgås med mina underbara vänner!
HA HA HA HA mitt första läger på Kühlers!! Typ 9 år eller nåt :P
Jag diggar min outfit starkt XD höhö... Men brun var jag iaf!

Kommentarer
Postat av: Natta :)

Åh, kommer ihåg det Tanja! Har massa bilder på dig därifrån! Du var super söt ! Fin blogg kramis <3

2010-12-08 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0