Jullov imorgon då !

Känns hyfsat najs, förutom att jag ska sjunga 2 låtar imorgon i kyrkan :O "God bless the broken road" ska jag sjunga själv och sen "Somethin stupid" med ett par andra... Aja, går nog bra. Fast blir alltid som ett nervvrak när jag ska sjunga för dom på skolan. Helt annorlunda mot att sjunga på tävlingar...

Iaf, idag va jag i skolan och repa och städa. Sen drog jag till Salk, träna 2 timmar och sen domarkurs i 2 timmar och 45 minuter.

Ska bestämma kläder till imorgon och allt sånt nu -.-  Så vi hörs !


Btw, vad ska ni göra på nyår?? Själv är det inte riktigt bestämt ännu. Beror på hur det
går i SALK OPEN. Men kan bli att vi firar i fjällen med familjekompisar...

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0