Mina parfymer

Tänkte skriva lite om parfymer :P

Jag har 3 stycken "kändisparfymer".

Och alla har väldigt olika lukt.

1.
Den här parfymen är Sarah Jessica Parkers parfym. Den luktar väldigt somrigt
och fräscht. Jag brukar använda den när jag vill känna mig pigg, fräsch och lite
somrig :) Den rekokmenderas Starkt!

2.
Den här parfymen är Beyonces parfym Heat. Själv tycker jag den är lite
romantisk och mystiskt, fast ändå fräsch! Jag tycker den passar bra på middagar
och även i skolan. Dock tror jag inte att man passar i den om man är liten eller
lite barnslig av sig. För den luktar väldigt "kvinnligt" eller vad man säger :P


3.
Britney Spears "Fantasy". Typ alla tjejer i min ålder har den här ! En riktig partyparfym !
Men funkar även till skolan och vardagen :) Men på fest är den perfekt (killar älskar den :O)

Det var lite tips om parfymer. Jag älskar mina parfymer, ni vet dom som känner sig "nakna" utan sina armband? Så känner jag mig utan någon parfym XD Tycker att man hellre ska lukta för mycket än inget alls.

Men det är bara min åsikt!

Så nu kommer vi till frågan..





Kommentarer
Postat av: nathalie björklund [16 syskon]

jag har briney spears parfym! :D

2011-01-09 @ 10:17:14
URL: http://sprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0