Onsdag, 2 dagar kvar!

Tjena snyggingar !

Hur har dagen varit?? MIn har sett ut ungefär såhär...

- Va på salk och träna en liten stund, och åt lunch med några ;)

- Duscha och åkte till Laserdome och mötte upp Felicia, Julia, Albin och Andreas :) Jag sög totalt, men det var första gången... Måste bara berätta en sak som hände där.

Som sagt så sög jag verkligen ! Så jag stod bakom ett hörn med min blåa väst som lyste neon. Sen hoppar det fram en röd gubbe och börjar skjuta på mig så att jag dör (eller asså min väst slockna en liten stund, det betyder att man är död en liten stund). Men det röda gubben fortsätter att skjuta! jag bah: Jag är redan död, du kan sluta nu. Men den röda gubben var jävligt envis, så han fortsatte skjuta. Jag bah : Men Idiot ! Jag är död!

Men liksom vafan tänker han med? Aja, haha :P

- Sen åker jag och fysar :)

- Mamma hämtar mig och vi åker till Stadium i Bromma, men där fanns inte skorna i rätt storlek så då åker vi till Kista, och där fanns dom!

- Åker hem och äter middag och kollar på "Morden i Sandhamn".

NU SKA JAG DUSCHA ! :D

P Ö S S


Kärlek ♥ Bilden togs för 3 år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0