Svenska hjältar

Åh herregud. Blir så rörd! Det var en kille som hette Isak och var 16 år. Han räddade livet på en liten flicka som var på stan.

Flickan som hette Fiona och hennes mamma var på stan. Helt plötsligt hoppar det fram en vannsinnig kvinna som bah "jävla ungjävel, jag ska döda dig!" Så hon tar strypgrepp på flickan och håller henne så! Då springer Isak fram och försöker få bort kvinnan. Men hon släppte inte... Tillslut blev Fiona livlös. Isak fick en adrenalinkick och slet bort psykkvinnan. Fiona hamnade på marken och låg livlös i flera minuter.

Sen öppnade hon sina ögon igen. Shit vilken lättnad för Isak och mamman!

Tänk er om Fiona hade dött! Och Isak inte hade varit där! Åh, blir så rörd när jag ser sånt. Men nu känner jag mig som en gammal tant som bara gråter hela tiden... Aja, men det var verkligen fint det Isak gjorde tycker jag. :)


Isak - Ungdomshjälte 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0