Söndag

Heej:)

Vet ni vad?? Jag har klippt mig! Kort page och kolsvart!! :D Haha, SKOJA! Jag har bara klippt snelugg och lite uppklippt, men det är fortfarande långt:) Imorgon är det skola, och sen är det street och sång som gäller ;)
Nice! På tisdag är det fotbollsmatch mot Träkvista skolan, hoppas vi vinner!
Sitter och tittar på Blåsningen nu:) Jag tkr faktiskt att det blir sämre och sämre för varje gång som går...
Juste, jag kom med på ett artistläger som heter "Julias Camp" :D!. Man får lära sig och mikrofonteknik, hur man ska göra när man blir interjuvad, uttryck, styling, dans och sång :D Det ska bli asnice;D!
Aja, nu ska jag förbereda mig inför veckan, men först, BLÅSNINGEN!!


PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0