Min dag

Hej:)
Jag hade jättekul med Kyra igår/idag, men på morgonen 10.15 ringer min mamma och väcker mig och Kyra och säger att jag ska vara domare om en kvart! Så jag slänger på mig kläderna medans Kyra gör frukost. Sedan hämtar pappa mig och jag åker till klubben. När jag kommer fram säger de att jag ska döma på bana 1. I första set så blev det tie-break och då blir den ena killens pappa skitnervös för han började skrika på mig att jag gjorde fel och allt möjligt! Haha, jag ba ehh?? okej, normalt. Sen så åt jag lunch och sen skulle jag döma en till match men då sa min tränare att de hade tillräckligt med domare så jag kunde åka hem. När jag var hemma gjorde jag en film (på kul) med Mimmi och hennes kompis (mimmi och hennehs kompis hade spelat match på dagen och sedan vunnit så nu skulle de vara). Och nu är jag hos kusinerna på middag:). Imorgon åker min mormor hem till Spanien:(, Jag kommer sakna hénne jättmycket! Aja, nu ska vi åka hem för Mimmi har kvartsfinal i världens största inomhustävling!. Hoppas hon vinner!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0