Hemma

Hallojsan alla läsare!

Nu är jag hemma från Norrköping, är inte så nöjd med turneringen, vann en match och förlorade andra...
Iaf, nu har jag inget speciellt att göra:S Mimmi har en tenniskompis här och ikväll kommer hennes familj hit på middag, antar att jag ska vara med på den middagen om det inte är så att ngn vill hitta på ngt? Hör av er isf;

Nu ska jag typ gå och bada och sen tror jag att jag sätter på en film, Borat, alla säger att den är skitrolig så jag hyrde den:P

Nu ska jag byta om till bikini, puss!

Matilda på Hasseludden:P


Kommentarer
Postat av: Matilda

Neeeeeej inte den !! XD<33

2010-07-31 @ 20:17:50
Postat av: Tanja

Joooo den!! :P <33

2010-07-31 @ 23:36:07
URL: http://pinktea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0