TWILIGHT FAN EVENT!!!!

OMG! JAG SÅG TAYLOR OCH KRISTEN LIVE!!! STOD TYP 2 METER IFRÅN DOM!! HAN VAR SÅ SJUUUUUUUKT SNYYYYYYG!!!!!!!!!

Matilda ringde typ en timme innan man skulle vara där och bah: Hej vill du gå på twilight fan event med mig?
Jag bah: Ja vrf inte? Men jag har tenniskläder på mig :S
Hon bah: Men jag tar med mig lite kläder till dig, ses om en kvart!
Jag: Okej :)

Och vi hade VIP biljetter så vi fick vara asnära dom!! TACK VÄRLDENS BÄSTA MATILDA!!!

Aja, imorgon åker jag tbx till Båstad, kanske  bloggar lite:P Men vet inte om jag hinner det...
Btw, bilderna på "konserten" kommer någon gång snart :)

Än så länge, ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: M

Däää la lungt tanja ! :) <3

2010-07-14 @ 21:13:24
URL: http://kindofcp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0