Onsdag=pardans!

Hej bloggen :) Förlåt för dålig uppdatering, vääääldigt dålig uppdatering!!
Idag har det varit onsdag, eller det är onsdag men whatever. Vilket betyder tennis och pardans. Lika kul som vanligt. I skolan spelade våran klass en fotbollsmatch mot en skola i Rinkeby, vi loosa, :(. Men vi var ändå stolta för vi vann på hela EKRÖ :D

På fredag flyttar Skipper hem till oss!! För er som inte vet em Skipper är så är det min hund, och han blir åtta veckor på fredag vilket betyder valphämting!! Igår varvi och köpte massa hundgrejer:)

Lägger upp lite bilder från Thailand och på Skipper:)


Syrran och jag<3 Haha stenen var jääätte varm så vi satt typ på händerna :P


Jag :P Det var typ andra dagen så jag hade inte hunnit bli så brun :P


Jag i ruschbanan :P Guuud vad jag är söööt! NOT


Jag och Mimmi gjorde egna blomkvistar, haha vi gjorde det när vi väntade på taxin,
kul grej bara ;)



SKIPPER!! Jag döör av längtan!! <3333333

Nu fick ni lite bilder. Vi får se hur lång tid det tar innan jag bloggar igen, imorgon ska jag plugga med Matilda, kanske slänger inte ett inlägg då!

Ha det gött:*

Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0