Dagen- hände en skitläskig grej i skolan! :O

Hej bloggen!

Försov mig imorse och kom 5 minuter sent -.- Tur att det inte var längre annars hade det blivit kvarsittning :O

Det hände en skithemsk grej idag i skolan! På gympan så körde vi en "lek" eller vad man säger XD som hette "Kinesiska muren". Och sen krockar Emma och Simon!! Och Simon hamnar under Emma och hela ryggen vrids och  han lägger sig på en tjockmatta och säger: Kan inte andas, kan inte andas!

Jag blev så jäkla rädd! Jag och två till tjejer sprang och hämta skolsyster medans några andra ringde ambulansen :S

Orkar inte gå in på fler detaljer men det hände lite fler saker... Till slut kom ambulansen och bar honom med bår till ambulansbilen och körde honom till sjukhuset :/ Fett läskigt! Hoppas han mår bättre nu :) Jag tycker verkligen
synd om honom!

Efter skolan tränade jag två timmar och sen åkte jag hemoch duschade :)
Vi hörs!

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0