Dagens skratt

Asså ni kommer säkert inte fatta grejen och ba "öhm ja den här tjejens humor var ju skön" men asså hade ni varit med hade ni förtsått...

Det var såhär. Efter att showen var klar på Astoria så gick jag, Agnes, Fredrik, Oscar och Dennis till donken och väntade på våra föräldrar :P. Förutom Dennis så vi följer med honom till tuben. Efter det kommer precis Oscars mamma så han åker också. Sen så ska jag, Agnes och Fredrik leta upp en "konsum" i närheten för där skulle Fredriks pappa vänta på honom. Men vi går runt typ hela Östermalmstorg och hittar ingen! Så Fredrik ringer sin pappa. Haha men pappan fattar inte att Fredrik inte fattar så han bah:

Pappa: Jag väntar på dig vid Konsum.

Fredrik: Men pappa jag vet inte var konsum ligger!

Pappa: Men jar är där nu. Kom hit.

Fredrik: MEN jag vet inte var konsum ligger!!

Pappa: Nej men kom hit.

Fredrik: Men hur fan ska jag kunna gå nånstans jag inte vet var det ligger?! Vart ligger Konsum???

Hahahahahaha Agnes och börjar asgarva, haha ni bah "vad är grejen?", haha asså grejen är den att Fredrik är universums snällaste människa, och han försökte verkligen låta trevlig men tillslut palla han inte, det var verkligen inte likt honom att stå sådär och gapa :P

Inte nog med det. När jag och Agnes står och skrattar så råkar jag halka och ramla rakt på häcken och nästan ut på vägen! haha precis då åker det förbi en jättestor bil pch tjejen i passagerarsätet tittar och pekar på mig och asgarvar. Jag ligger där på marken helt blöt av all snö. Sen när jag reser mig upp så är hela rumpan helt genomblöt så jag går omkring på Östermalm med en jävla pöl på rumpan. Kände mig otroligt vacker just då.
Aja det var "dagens skratt" typ :P

I övrigt så har jag varit i skolan och haft show. Gick bra för mig och Oscar.

Juste, imorn är det julkalendern! Vem ska kolla?! Jag såklart!

P u S S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0