HAHAHAHAHAHA!!

Jag var inne i Mimmis (min syrras) klädkammare. Och där hittade jag ett linne som är skitsnygg som magtröja. Så jag ropa på Mimmi att hon skulle komma ner.

(När hon är nere och ser hur linnet sitter)

Jag: Snälla, snälla,snälla kan jag få det här linnet?! Tänk alla gånger du har fått kläder av mig!

Mimmi: Men varför vill du ha det linnet? Det är ju inte snyggt någonstans!

Jag: Men det är det killar vill ha (jag drev där)

Mimmi: Aha, men det är ju samma sak som att "klippa ett stort hål i munnen, proppa den med massa godis, sy igen munnen, gå ut på stan och då kommer folk bah: Men gud varför har du gjort sådär?! Och då svarar jag: Men det är det killar vill ha.

Jag: Vafan va det för jämförelse?

Mimmi: Vet inte, men båda är lika fula.

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA JAG DÖÖÖR AV GARV! Vafan liksom?! Hål i munnen med massa godis och sen sy igen det??

Haha du är ju för skön lillsyrran!


Mimmi när hon var 6 år typ (nu är hon 12) . Busunge jag älskar dig!


P u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0