Hemma igen!

Nu är jag tillbaka från Lidingö, eller egnetligen kom jag hem för en halvtimme sen -.-

Vann första set mot en bra 96:a lite otippat 6-1, sen gav hon upp, hon hade typ ont i foten :(

Haha sen spelade även min lilla mamma damklassen ;) Hon har faktiskt varit 270 i världen! Heh hon mötte en
16:åring som var fett osportslig, tyvärr torska mamma...

Sen åkte vi hem och nu har jag packat inför morgondagen. Ska klättra med skolan mellan tio och tre typ :) Jag tycker faktiskt om att klättra, haha! Efter det äre tennis och fys som gäller! Så blir nog inte mycket bloggning imorgon heller :(

Får ta igen allting på jullovet :D


Har hört rykten om att Matilda älskar att klättra *host*. Tihihi

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahhahaha ja visst gör jag det, om jag inte hade vart höjd rädd hade det varit skit kul ! :D <3

2010-11-17 @ 08:55:13
URL: http://matildamoliin.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hahahah XD <3

2010-11-17 @ 20:57:17
URL: http://tanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0