Hos kusinerna =)

Gick upp 7 imorse, drog till ekilstuna och spelade match :) Torskade 6-4, 4-6, 3-10 :´(
Men tjejen jag mötte var 23 år och hade typ spelat i USA och legat sjua i Sverige, så jag är rätt nöjd XD

Efter matchen åkte vi till kusinerna och firade Albin, och där är jag just nu :P Sitter och visar massa bra musik för Anton som är 10 år :) Han har köpt en Ipod touch och vet inte vad han ska ladda ner för musik, så nu har han fått lite tips ;)

Ska spela spel med Anton och Albin nu :)


hahaha hittade lite bilder från deras dator :) denna är från julen 2005, jag o syrran ;)


Haha Albin söööt! Typ 5 år sen ;)


Sötnos Anton! Oxå typ 5 år sen :P

Vi höres bebisar!

P Ö S S


Kommentarer
Postat av: Mirre

Faan va snygg man e da !! <3

2010-11-17 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0