Jag hänger med 10åringar ;)

Haha va bollkalle idag XD Och jag trodde alla andra i min ålder också skulle vara det, men nää tydligen inte. Dom skulle vaara linjedomare. Och jag vill inte vara det för spelarna lackar om man dömer fel... Så jag och mina 10åriga små kompisar sprang runt och plockade bollar medans killarna på läktaren stod och asgarva och peka på mig :( Dom är riktiga mobbare!

Btw, ledsen för dålig uppdatering. Har inte haft någon blogglust. Men nu är jag på G igen!
Vem vet, det kanske väller in massa inlägg ikväll ;) Fast jag tror inte det för Ferrer och Söderling spelar. Måste ju ses, så kanske skippar bloggningen. Aja, den som lever får se!

Hahaha jag är veeerkligen inte seriös på dom här bilderna!! Provade Linneas fjällräven XD

CoOLinG dÄrA (eller ja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0