Mammas jobb

Är på Jungrusunds marina nu (mammas och pappas jobb). Klockan halv 5-6 är det tennis, och 6-7 är det fys!

Gick fett bra idag när vi åkte skridskor :D Jag ramla inte en enda gång faktiskt! Jag kanske ska lägga ner med tennis, sång och dans och bli skridskoprinsessa. Eller vad säger ni? Hehe...

Ska sätta mig och läsa en tidning nu. Unnade mig en "FRIDA TIDING" :P Älskar dom, massa skaller och nyheter XD


Mammas företag

P U S S


Ps. Igår fick jag träffa Wilhelmina! Hon har varit i USA i typ 2 veckor :) Har saknat henne massor! Men igår sågs vi igen, oj vad vi hade mycket snack att ta igen säger jag bara... Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: okänd ;P

så jäkla söt!! va bara tvungen att, kolla precis som.. aa du vet!! älskar dig <3 wilhelmina

2010-11-13 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0