Saknar sommaren!


Jag och Malin på grönan precis efter skolavslutningen :)


Jag och Matilda utanför "Twilight fan event"!


Ystad 2010 med Wilhelmina och några fler från tennisen :) Den här bilden blev fett fin
med tanke på att jag tog den med mobilen ;)


Falkenberg 2010 ♥


Söta Emilia och Agnes på grönan en dag :)


Hetaste brudarna utanför grönan ;) Fr. vänster Emilia, Felicia, Agnes och jag.


Hahaha Matilda när vi var på Hasseludden spa! Fina ögon tycker jag XD


Matilda när vi var på grönan :)


Haha Ung 08 :D Felicia, Kyra och jag ♥

Haha jaa det var lite sommarbilder ;) Shit vad mycket minnen som jag och mina
kära vänner óch familj skapade i somras! Lääääängtar tills sommaren 2011!


P ö S S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0