STOLT!

Asså jag klarade typ "överkurs matteprovet" ganska lätt idag!! Tror det iaf, kändes asbra! Är fan stolt XD Fast jag har aldrig riktigt haft "problem" i skolan eller vad man säger, men överkursprovet liksom?!
Haha jaja, är hos farmor och farfar nu :) Dom erbjöd sig att skjutsa hem mig från sången och bjuda på lyxmiddag, tackar man ju inte nej till? ;)
Fast tror mamma hämtar mig snart :P
Imorgon äre skola och match som gäller! Taggad som f*n, det är ju helg nu oxå! Kan det bli bättre?
Min helg kommer se ut såhär...
FREDAG: Skola, hem, bolla in, match!
LÖRDAG: Jobba med Rebecka Mhina på elitserien och typ vara reserv ;) Kanske match om jag vinner imorn :)
SÖNDAG: Repa till föreställning, föreställning ;), repa till en annan föreställning XD
Haha det blir inte så lugnt precis, men det är ju bara och köra!
Gud vilket långt och tråkigt inlägg! Har tyvärr inga rolia bidler på den här datan heller :(
Ni behöver verkligen inte läsa, fast nu har ni nog redan gjort det eftersom det här slutet på inlägget X)
P  U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0