Det finns ju lite speciella människor om man säger så...

Hej sötnosar ♥

Helt vanlig dag i skolan. Sen åkte jag hem och tog det lite lugnt... Efter det var det tennis i 1 1/2 timme :) Sen hade jag och Wilhelmina det aaaschill i omklädningsrummet ;) Typ strechade, tog igen en massa snack, och bastade och duschade.
Efter det tog jag t-banan till teatern, sista lektionen för den här terminen :'(. Men iaf, när jag var i t-centralen och väntade på ett tåg så kom det fram värsta psyfallet till mig och bah:
Psykfallet: Oj vad du är smal!
Jag: ehh heh jaa
Psykfallet: Verkligen jättesmal !
Haha konstiga människor det finns...
Inte nog med det, när jag åker uppför rulltrappan vid Stadion så åker en kille i trappan neråt (jag åkte uppåt).
Och han var så j*vla vidirg! Han tittade på mig samtidigt som han smekte sin mage och drog med läpparna runt munnen !! PEDOFIL VARNING! Usch säger jag bara... Jaha det var min lilla tunnelbanehistoria XD

Ska ta nått att äta nu, och sen blire natti natti.

Shiiat vad jag längtar tills på fredag ! :D


Det här var min kanin Chico som jag och syrran delade på när vi var
typ 6 o 7... Han blev bara 1 år :( Han blev uppkäkad av en räv...
Söt va??

Hur har eran dag varit?

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0