Fler bilder från festen...

Innan ni kollar på bilderna vill jag bara att ni ska veta varför jag ser ut som jag gör och har så konstiga kläder... Jo ni förstår att man fick varsin grej som man skulle vara utklädd till........och jag fick hora...Dom gav en det som var motsatsen till sitt riktiga ja, vilket betyder att mina vänner inte tycker jag är horig :) Det är ju bra ;)

Aja, men här kommer dem...


Jag och Agnes <3


Jag -.-


Asså vi driver ;)


Hela gänget <3


OMG, fett pinsamt XD jag är tjejen i rosa brillor, men jag lovar er! INTE SERIÖS !!





Orkar inte ladda upp fler, den är rätt seg den här datorn -.- Men men, lite bättre kvalité på dessa bilder iaf :)

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0