Gryymt på dansen

Hahah så j*vla kul asså! Först hade vi ballett, och vi har skönaste läraren (eller aa, inte riktigt kanske). Hon är typ rysk, har någon konstig svart klänning som ser ut som ett nattlinne och backslick :S Men iaf. Här är en liten konverstion mellan oss elever och hon från idag:

Elever: Kan inte vi göra några diagonaler eller hopp idag?

Läraren: Vi får se, men det är så att jag planterar mina lektioner (med rysk brytning). 
 

Hahahahah börja ASgarva! Men vafan, det heter PLANERA liksom! Hehe fett skön kärring, mest konstig, men ganska skön XD

Aja, sen hade vi stepp och pardans :)

Efter dansen tog jag tunnelbanan med Moa till fridhemsplan där jag mötte upp mamma. Sen åkte vi hem och nu så har jag tiitat på tv och ätit middag typ. Finns inte så mycket mer att skriva.

Vi hörs väl imorgon antar jag! :D

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0