HISS OCH DISS AV TANY



* SOMMAR! Vem älskar inte liksom? Att få gå omkring i bikini, spela tennis ute, sola, bada och vara med kompisar! JAG HISSAR SOMMAREN STARKT!


*
Uggs! Det är dom bästa skorna som finns tror jag! Jag älskar mina uggs! Dom är sköna, varma, ser bra ut, och bara allmänt grymma ;)






* Sura människor. Hatar folk som inte hälsar, eller är otrevliga. Ryck upp dig för fan! Du kan inte bete dig hur som helst, jag är inte din mamma liksom... Jag dissar sura människor.


* När det bara är ljust typ 7 timmar om dagen. Solen går typ upp klockan 8.00 och ner klockan 15.00! Det är värdelöst, skitjobbigt att komma upp på mornarna, iaf för mig XD


P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0