När jag och Agnes är flummiga kan inget stoppa oss!!

HAHAHAHA XD På sången idag så sjöng vi en låt som heter "Happy ending" av MIKA :) Och så skulle jag och Agnes göra en verkligen jättekonstig stämma, sen ska vi ta en hög ton. OCH DÅ SPRICKER DET FÖR BÅDA! Assså jag kunde inte sluta garva!!! (inte Agnes heller för den delen). Sen skulle vi försöka igen och eftersom vi precis hade skrattat så mycket så var rösten helt ohållbar, så då sprack det igen! HAHAHAHAH läraren bah: Nej nu får ni skärpa er tjejer! Asså det gick inte att sluta garva! Jag var såhär nära på att gå ut salen och in på toaletten för att skratta av mig med Agnes, men då lacka läraren pyttelite mer, så vi stannade ändå :P Men sjuuuuukt kul vare iaf!!

Vi har våra stunder ibland gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0