NO-uppsats :/

Riktigt segt... Fast jag är snart klar, håller på att göra ett eget "ekosystem", inte kul. Men iaf. Haha, min mamma bah på sms:

Mamma:  Hej, jag ska ju in på kursen nu. Glöm inte att ta med dig läxorna hem!! Nyckeln ligger -----. Ses ikväll, eller helst inte för jag kommer nog hem strax efter 7 och då ska du sova! Puss

Jag: Okej ha så kul :) Men du kan glömma att jag sover klockan 7 på kvällen XD !

Mamma: Okej men vore det inte skönt att vara utvilad? Idag när du inte har nåt sent, och imorgon har du match.. Det är 10 gånger bättre att sova 7-7 än 12-12- Du behöver!

Jag: Jaja kanske..

Fast skulle inte tro det :/ Klockan är ju liksom redan tio över 5. Det skulle betuda att jag skulle sova om mindre än två timmar! Och jag har typ inte ens börjat med SO:n än :O

Måste jobba! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0