Onsdag

Ledsen att jag inte har bloggat nåt mer idag :(
Dagen började med samling i Ekerö centum (erskinesalen)
för att fira FN.
Sen gick vi tillbaka till skolan
och hade Eget Arbete.
Direkt efter det åkte jag till klubben och tränade.
Haha sen spela jag kort med en junior och en tränare :)
Tränaren fuska sönder som...jag vet inte vad!

Sen tränade jag igen, och efter det fick jag skjuts av farmor och farfar hem :)

Nu har jag varit nere och hjälpt pappa lite i sjöboden, håller på och
fixa så att mormor kan sova där tills imorgon när hon kommer hit :)

F*n, imorn har jag både franska glosförhör och multiplikatonstest :S
Får se hur det går ;)


Bild från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0