P U S S

Hej sötisar ♥

Lite om min dag...

Försov mig (gör typ det jämnt nu när det börjar bli mörkt ute) men hann iaf i tid ;)
Skolan rullade på som vanligt på förmiddagen och på eftermiddagen var det orienteringsdag typ -.-

Jag orienterade med Matilda och vi var grymma och slutade som 2:a, yeaah!

Sen drog jag till tennisen och tränade med min j*vla träningsvärk, kan typ inte börja på benen :/
Och sen strechade jag, åkte hem, duschade och har ätit middag.

Imorgon är jag ledig från skolan på förmiddagen, ska fysa. Sen åker jag till skolan.
Efter skolan är det tennis och teater som gäller! Fullt upp bruden!

Om en kvart börjar Desparate Housewives (stavning?), och det ska jag självklart se på, det är ju awesome !


Hej jag har snygga kompisar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0