Seg tisdag...

Hej bloggläsare !

Har ni haft en bra dag?? Min dag har varit riktigt oskön...
Började med att jag försov mig typ en timme, men jag hann i tid som tur va ;)
Sen hade vi dubbellektion i NO, och direkt efter dubbellektion i SO :/
Efter det var det lunch, och den var inte så god...

Sen hade jag svenska, och jag skojar inte, var så jäkla nära på att somna ! Men lyckades hålla mig vaken :)
Efter det var det ren sturka på gympan.

Till slut var skolan slut och jag åkte till träningen, men jag kan inte spela forehand för jag har axelskada :'( ..

Sen strechade jag och åkte hem... Nu har jag ätit middag och jska duscha ;) Efter det kanske jag kollar lite på Desperate Housewives :)

Men vi hörs !

Hahaha XD

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0